Lucas Humphrey I'm Famous && So Fabulous
Nombre de messages : 22 Localisation : London Picture 100*100 : Date d'inscription : 07/03/2009
• Identity Card • ° I'm a: Feamous People ! ° I'm in Love with: Emma, she's the woman for me ! ° I'm in Relationship with:
| Sujet: To Talk Or More !!! { Lucas Dim 8 Mar - 19:36 | |
| Tout est très simple ... Postez à la suite si vous voulez un topic !!! { Because We Are Together At This Moment !!!Café, Amour et P'tits mots doux ! ¤ PV Emma >>>> The Starbucks
{ Because We Don't Have The Time Now, But Before ...
{ Because This Moment Together Is Done !
Dernière édition par Lucas Humphrey le Mar 10 Mar - 16:36, édité 1 fois | |
|
Emma S. Windsor I'm a Royality People && I Serve my Country
Nombre de messages : 169 Age : 34 Localisation : London Picture 100*100 : Date d'inscription : 29/06/2007
• Identity Card • ° I'm a: Royalties People ° I'm in Love with: * I love Lucas* ° I'm in Relationship with:
| Sujet: Re: To Talk Or More !!! { Lucas Lun 9 Mar - 19:26 | |
| moi je veux bien | |
|
Lucas Humphrey I'm Famous && So Fabulous
Nombre de messages : 22 Localisation : London Picture 100*100 : Date d'inscription : 07/03/2009
• Identity Card • ° I'm a: Feamous People ! ° I'm in Love with: Emma, she's the woman for me ! ° I'm in Relationship with:
| Sujet: Re: To Talk Or More !!! { Lucas Mar 10 Mar - 16:36 | |
| IL est fait Miss !!! Lien édité dans le premier post ! | |
|
Emma S. Windsor I'm a Royality People && I Serve my Country
Nombre de messages : 169 Age : 34 Localisation : London Picture 100*100 : Date d'inscription : 29/06/2007
• Identity Card • ° I'm a: Royalties People ° I'm in Love with: * I love Lucas* ° I'm in Relationship with:
| Sujet: Re: To Talk Or More !!! { Lucas Mar 10 Mar - 20:52 | |
| ha géniale. j'essayerai de te répondre demain car là j'ai pas le temps. | |
|
Contenu sponsorisé
| Sujet: Re: To Talk Or More !!! { Lucas | |
| |
|